tisdag, mars 8

Kan nån, kan jang


Har i en veckas tid nu gått och dragits med känslan av en smygattackerande sjuka som liksom svallar runt i kroppen. Trodde jag sov bort den i helgen men se nu är det inte tal om smygattack längre, nu brakar det runt i huvudet och lederna och musklerna!

PANIKEN!

Jag ska för fan till Lillsved och kursa och träna torsdag till söndag, första steget i min spinledarutbildning. DET ÄR INTE LÄGE! Hör du det, skitsjuka? Försvinn!

Jag ska dränka dig i Kan Jang.

Det kommer funka.

Jag är helt övertygad.

(Tron kan försätta berg - heter det inte så?)

Håll tummarna eller skicka mig dina bästa blåsa-förkylningar-tips. Eller både och!



2 kommentarer:

  1. Rå vitlök!! Skiva vitlöksklyfta och äpple, gör en "äppelmacka" med vitlöken, smakar inte mumma men är en bra vitaminkick! Testa det med en dos mental träning. Se dig själv helt kry tills på torsdag. Vet inte om det funkar, men det kan ju vara värt att testa... OBS! Medtag en hel hög med tuggummi till jobbet för att lindra odören!

    SvaraRadera
  2. Taget - det blir dagens lunch! Tack Johanna!

    (Tur att jag jobbar hemifrån idag, men kurskompisarna kommer nog lida när vi svettas sida vid sida imorgon!)

    SvaraRadera