onsdag, november 7

Åkej

since Mr Damon inte dykt upp än, och jag förresten hunnit kära ner mig i flertalet fiktiva karaktärer på sant tonårsmanér sedan sist, så är jag inte mer framgångsrik nu direkt.

Om ni nu undrade.

Dock är jag ju liksom out there! Eller out there och out there, min lilla tid på egen hand är väl främst förlagd hemmavid, men jag testar nu internetdejting-grejen som jag såg reklam om på TVn. Fast än så länge utan datingdetaljen då. 
Dock står jag inte utan beundrare, nej nej  - inte alls! Jag har minsann ihärdiga fans bland unga herrar i ålderskategorin 20-25 år. Den här MILF-trenden verkar ha slagit rot rejält. Som om inte den ofruktsamma kommunikationen vore nog har jag tydligen stående prenumeration på ett erbjudande om att sälja mina trosor till ett lokalt psyko. En ensamstående mamma kanske är dum om hon inte nappar på en sådan affärsuppgörelse? Finns det en fallande prislista beroende på i vilket skick trosan är i? Jag är så oerfaren på detta!
Sedan har vi den äldre rike mannen ensam i sitt stora hus i Lidingö som vill köpa stövlar och trosor åt mig. Eller "shoppa" som han själv uttrycker det. 
Vid ett snabbt överslag ser jag att jag kan gå plus-minus-noll på trosor här. Dock skulle jag vilja förhandla om stövlarna till ett par kängor. Eller upplysa idiotgubben om att jag inte är prostituerad.

Whish me luck!

1 kommentar:

  1. What you're saying is completely true. I know that everybody must say the same thing, but I just think that you put it in a way that everyone can understand. I'm sure you'll reach so many people with what you've got to say.

    SvaraRadera