tisdag, februari 8

Lilla lyckan


Jag har (skitasentomsider kanske men skit i det nu!) hittar en desktop gadget som är en att-göra-listfunktion med rutor att bocka i när man gjort det man ska. Och då, *flåsar exalterat* då, när man bockar i, *flåsar exalterat och ivrigt* då gråas punkten och ramlar längst ned på listan och liksom ligger där och påminner om ens framåtanda och effektivitet.

Jag har en för jobbgrejjer och en för privatgrejjer.

Åååå, den lilla kontrollfreaken i mig hjular och slår kullerbyttor och moonwalkar!

3 kommentarer:

  1. Åh, var har du hittat den? Lägg in en länk tack :-)

    ps, din blogg är jättefin.Du skriver vackert. Tittar in här via Märy mellan varven.

    mia

    SvaraRadera
  2. Mia som i Sundlings? Vilket fint beröm - tack! Jag läser din också då och då och tycker du är så bra och rolig och smart!

    Nu är jag rädd att alla tror att den dära to-do-listan är sådär färgglad och fin som på bloggbilden men det är den ju inte, men ack så underbar ändå! Hittar ingen länk, men har man gadgets som sidomeny så klickar man på plustecknet längst upp så ploppar den upp!

    Lycka till!

    SvaraRadera
  3. Jepp! Tack :-)
    Åh, jag som blev helt kär i din lista som den ser ut i inlägget. Jag testar ändå, är liksom lite list-freak.

    SvaraRadera