måndag, december 12

Heaven&hellhelg


Jisses vänner sådana bergochdalbanor livet bjuder på. Jag har då inte köpt biljett, men fan vad jag åker upp och ner!

Önskar att jag kunde förlika mig med att jag inte är mer än människa. Att det är OK att vara allt och lite till ibland. Att det är rätt trist med människor som inte kan explodera varken i skratt- eller vansinnesattacker.

Finner tröst i texten ovan. Jag önskar att jag kunde ha skrivit den, men någon annan klokare jävel som förstår att värdesätta alla sina sidor hann före. Jag är snart där kanske.

TACK hursom!

(OCh tack P för att du alltid älskar mig som mest när jag förtjänar det som minst.)

2 kommentarer:

  1. Å, så jag försöker relatera till berg-och dalbanelivet..., men....nä! Jag kan inte förstå! *gapskratt*
    Du är dynamisk, fin och underbar!
    Puss

    SvaraRadera
  2. Jag förstår att det är svårt för en så samlad, diskret och tystlåten person som du att förstå detta!;)

    Tack för att du redde ut begreppen och PUSS tillbaka!

    SvaraRadera