måndag, oktober 25

Upp till kamp!


Nu trodde du att jag ska bli politisk med ser du idag handlar det om yta!

Om att "Återskapa den hälsosamma solkyssta lystern vilken tid på året som helst." Ursäkta men jag lyckas faktiskt aldrig uppnå det där. Jag är glad om jag bara slipper se ut som ett utskitet plommon. Allt bortom det är fräschör för mig.

Så.

Idag har jag rustat mig för strid mot höstgrågrötsglåmigheten som gått till grov attack i allians med de fallande höstlöven!

Sponsrade syrrans dagskassa genom att storhandla nya väldoftande och välgörande rengöringsartiklar med diverse undergörande ämnen och utan diverse skadegörande innehåll på Body Shop. Dessutom byttes hela lilla sminkväskans innehåll mot ny, härlig och blänkande färgpalett och nya tricks och tips att applicera och duttelitdutta med blänket på glåmiga hyn.

På hälsokosten botaniserade jag en hel halvtimme och funderade över både Detox, fettförbränningskapslar och solbrännekarotentabletter, men beslutade mig för att slå till på en ny Chi San - detta under av pigghet på flaska. Energibutelj - skål och hej då tröttheten!

Nu en orange klegga från Hårkonstnären i rufset för att gömma de grå tinningarnas charm.

Hålli´rej vad jävla färgsprakande och alert jag ska vara imorgon!

1 kommentar: