tisdag, juli 31

OmpfOmpfOmpfOmpf

Två hela roliga olika spinpass ska jag leda i höst! Två vitt skilda intensiteter som var och en kräver sin musik.

Den senaste tiden har jag samlat och samlat låtar (praise the lordess för Shazam!) och fått ihop digra listor.
Jag har dansat in dem, promenerat igenom dem, nickat till dem och nu ikväll trampat igenom dem för första gången på en spincykel.
Någon låt fick jag kassera, men i övrigt:

VICKET SJUJÄVLA DRAG JAG SKA BJUDA PÅ I SPINSALEN I HÖST!

OCH I EN HELT NY, STOR, SJUJÄVLA SNYGG SPINSAL OCKSÅ!

Kommer du? Och du Pernilla? Marie?

(Nä, det är inte lätt att hänga med i känsloskiftningarna här - från de senaste inläggens melankoli till dagens lilla eufori, det bevisar bara att träning ger finfina endorfiner, och de behöver jag. Och du!)



2 kommentarer:

  1. Jag kommer gärna och provar, älskar ju spinning! Kan man köpa engångsträning? Jag har ju kort på Hälsoskaparna i Mariefred.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag bjuder på en prova-på-omgång, bara att tjoa till när du vill komma!

      Radera