måndag, januari 4

Det är bara att bryta ihop och gå vidare

Ställde in mat i ungnen där bara lampan var tänd men ingen värme på och missade därmed kvällens planerade biobesök. Bröt ihop och grät som ett barn. Samlade mig. Satte mig vid datorn för att styra upp ouppklarade ekonomiska ärenden. Fick inte igång modemet. Bröt ihop och grät som ett barn, kastade modemhelvetet in i en kökslucka. Såg på COPS där knarkande och imbecilla idioter som har barn inte kan styra upp sin tillvaro eller skydda sina barn från den, bröt ihop och grät som ett barn. Tog ett bad, samlade mig. Gick upp, hittade inte min socka. Bröt ihop och grät som ett barn. Sambon hittade sockan, jag samlade mig. Sambon sade att han älskar mig. Bröt ihop och grät som ett barn.

Unset labil idag.

2 kommentarer:

  1. Behöver du prata, eller för den delen INTE prata vet du var jag finns. I O U 1, liksom.... Kram!

    SvaraRadera
  2. Tack fina Mia! KRAM! (Det är stabilare nu)

    SvaraRadera