torsdag, augusti 19

Allt är bra allting är bra

men ingenting är som det ska, är ju en textslinga från en gammal Ratatadänga. Men faktiskt börjar det bli som det ska med sömnen, den gångna natten bjöd på flera timmars skön, välgörande sömn. Jag tror bönen hjälpte!

Jag fyller år. Dagen till ära har jag blivit uppvaktad med blomster och bullar (som jag ståndaktigt tackade nej till) (bullarna alltså inte blomstren) (det hade ju varit socialt självmord) (och man blir ju inte tjock av blommor mig veterligen så varför tacka nej till dem!?) på jobbet, och med besök av min härliga familj och en bonusunge hemma!


Fick dessutom inviga nya löpartights medan sambon tog hand om disken efter kalaset, och storasyrran nattade lillsyrran.


Jorå, man har det rätt bra så attehhh!

1 kommentar:

  1. Nämen, fyllde du OCKSÅ år igår? FÖRLÅT att jag missade det! Grattis i efterskott!

    SvaraRadera