fredag, maj 27

Tack! Eller?




Ibland händer det. Jag får uppleva en stunds magi och blir helt golvad!
En vän delar med sig av denna Joplinraspiga soulsångerska och jag bara brister. Hjärtat fylls, själen sjunger och ögonen gråter, hon sjunger rakt igenom hela mitt nervsystem.

Men! Det är ju även jobbigt med de starka känslor som väcks av en sång och en artist som denna. För jag tror inte bara det handlar om handlös förälskelse och gränslös beundran, utan jag tror att jag gråter mest för att JAG VILL VARA SÅDÄHÄÄHÄÄÄR!

BUHU!

Sådär lagom nochig, avslappnat ostylad och vanvettigt begåvad.

HULK!

Sådär lite smårufsig, hänghöftad och passionerat inlevelsefull.

SNYFT!


Men jag har en utgången hockeyfrilla, kontorsarsle och en jävligt taskig pipa, så jag antar att jag får gråta mig till sömns.

Tack ändå Daniel!

2 kommentarer:

  1. Klart du ska dela denna magiska stund!!
    Och hur coolt är det inte att bli omnämnd i en blogg!!! Jag är nu praktiskt taget mera känd än Linda "FUCKING" Rosing!
    Haha

    SvaraRadera
  2. Helr klart! Eller SÅ KLART för att snacka med vår gemensamma vän Petter!

    SvaraRadera