torsdag, oktober 15

intressekonflikt

Varvar ner med nappkok och O´BOY efter tolvtimmarsdag på jobbet. Jobba jobba jobba, styrkepass, infomöte med alla fantastiska receptionsvärdar på Friskis&Svettis Södertälje. Massor av energi fast jag borde vara trött!

Sambon är i fritidshuset i Grängesberg för att rensa tomten på skrot då de nya ägarna tillträder 1 november. Själv ska jag på kurs i helgen igen så jag kan ju TYVÄRR inte hjälpa till med tomtstädet. Istället får jag utbildning och träning på Lillsved tillsammans med härliga kollegor från F&S Södertälje och från alla håll och kanter i landet så TYVÄRR kan jag inte närvara vid kånkande & kastande av gamla geggiga vitvaror. Jag ska få maten serverad och obruten nattsömn så TYVÄRR kan jag inte vara med & rensa bland gamla rostiga kastruller och tekittlar. Tokigt när det krockar sådär. Intressekonflikt liksom.

2 kommentarer: