måndag, november 16

den här måndan är på måndag

då jag äntligen, efter veckors hackande och hostande, slemmande och snörvlande, har bestämt mig för att jag är frisk och får träna! Eller snarare är det så här det är: det började bli pinsamt att skylla på ovanstående då jag jobbade pigg och alert hela förra veckan och faktiskt inte haft ett enda litet eftersläpande förkylningssymptom.

Helgen gick fort. Hemmafredag, bortalördag, pyjamassöndag. Jag och lillTyran skrotade runt ensamma hemma hela gårdagen. Inte ens när vi gick ut för att promenera och gunga tog vi av pyjamasarna. Inte ens när vi åkte på kvällssimningen tog vi av pyjamasarna. Jo, när vi skulle ner i bassängen förstås, det hade sett konstigt ut annars.
Bad och bastu, sedan fisk och film hemma. LA Gigolo. Don´t waste your time and money on that one.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar