måndag, december 14

släkten blev just större!

Jag har fått en till kusin. Ikväll. Jag hittade henne på dagisgården efter luciatåget. Hennes far är min fars döda bror. Vi har inte vetat om varandra, eller rättare sagt så har jag i några år anat att hon är den hon är, men inte funnit mod och tillfälle att fråga. Men ikväll tog jag mod till mig. LYCKTRÄFF!!! Hon blev så glad! Jag blev så glad! Min pappa och syster blev så glada. Mamma blev glad och hennes med! Alla blev väldigt glada och väldigt känslosamma och mitt hjärta är så varmt över att ha funnit henne. Jag ser så fram emot att få lära känna henne!

Det är inte länge sedan jag återfick kontakten med ännu en kusin via Friskis&Svettis. Vi hade innan det inte haft kontakt på flera år, men vi har ju vetat om varandra och varit nära vänner som barn när våra familjer umgicks. Hennes far är den ende av pappas fyra bröder som lever. Jag ser så fram emot att få berätta om vår nya kusin!

Nu blir det kusinträff minsann!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar